Aphelion Online

  • Kwiecień 04, 2020, 07:08:11 pm
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Shout Box

[History] [Commands]

[Kwiecień 02, 2020, 03:03:36 pm] michalosi: Jak nic nie będzie jak pisze wyraźnie ze trwają prace ;)

[Kwiecień 02, 2020, 03:23:11 pm] Veres69: A wczoraj jaka była data 1 kwietnia, więc na 99% fake :D

[Kwiecień 02, 2020, 04:03:26 pm] michalosi: Miejmy nadzieję, że się mylisz ;P

[Kwiecień 02, 2020, 05:02:59 pm] pheXion: 2 kwietnia, a news nadal wisi ;)

[Kwiecień 02, 2020, 06:21:12 pm] Veres69: Nie to że jestem na nie z odpaleniem gry na nowych zasadach, ale dalej mi coś tu nie gra. Gdzie jakaś informacja na głównej stronie albo mała zapowiedź :) 

[Kwiecień 02, 2020, 06:36:14 pm] michalosi: Pod czatem jest info przecież :P

[Kwiecień 02, 2020, 06:39:24 pm] Veres69: Rzeczywiście widoczny dla każdego :) Mi chodzi bardziej na stronie głównej jakieś oficjalne potwierdzenie że gra jest w produkcji.

[Kwiecień 03, 2020, 12:41:20 am] Armi: ja myślę, że do jakieś większej zapowiedzi to jest jeszcze czas, bo trochę czasu minie zanim gra powstanie

[Kwiecień 03, 2020, 01:52:03 pm] pheXion: Tak to prawda, na razie w grze są tylko bardzo podstawowe elementy, wiec zanim stanie się grywalna jeszcze troche to potrwa.

[Kwiecień 03, 2020, 02:27:21 pm] Veres69: Styl graficzny i rzut taki jak był?

[Dzisiaj o 05:24:01 pm] rashban: siema :D 

[Dzisiaj o 05:24:22 pm] rashban: z 9 lat mnie tu nie było xd

Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Trwają powoli prace nad zupełnie nową wersją gry.
Gra będzie działać w oknie przeglądarki a także w wersji mobilnej.

Strony: 1 ... 16 17 [18]

Autor Wątek: Balans postaci, póki co najważniejszy bug tej gry.  (Przeczytany 30516 razy)

RaVeK

  • Wojownik Aphelionu
  • ***
  • Reputacja: +34/-27
  • Wiadomości: 181
    • Zobacz profil
Odp: Balans postaci, póki co najważniejszy bug tej gry.
« Odpowiedź #255 dnia: Grudzień 11, 2010, 03:00:56 pm »

tez sa miksy many ja np musze uzywac ugryzienia co troche zeby mnie moby nie zjadly a leczy mi po 100 hp wiec to wkurza... z miksami mana ci nie zniknie jeszcze jest opcja wspomoz gre co do pvp oni maja 200lvl+ i to sa postacie przewaznie do pvp mnich to powinna byc profa wspomagajaca i bufujaca poki co wiem ze tak nie jest bo jedynie mozesz leczyc ale pozniej tak bedzie wiec ja mnicha nie robie bo wiem ze w pvp z graczem co ma 200 lvl profe do tego i eq naj. nie mialbym szans
Zapisane

Diamond3itch

  • Wojownik Aphelionu
  • ***
  • Reputacja: +108/-37
  • Wiadomości: 172
  • Yoruichi Shihouin
    • Zobacz profil
Odp: Balans postaci, póki co najważniejszy bug tej gry.
« Odpowiedź #256 dnia: Grudzień 11, 2010, 06:12:32 pm »

No, podałam samych 200+, ale nawet 160-180 z dobrym eq i podbitym minimum +8 to tyle samo, bym im zadawała. A zanim mnicha zrobią na postać buffującą to miną wieki. A mikstury powinno się kupować normalnie w sklepie, jak jest w każdej grze :/ Nie wiem co sobie pheX myślał robiąc tak jak jest. =.=
Zapisane
Nyuu - 166 Łowca
Rena - 218 Mnich

kolor-nie gram tą postacią
kolor-gram tą postacią

RaVeK

  • Wojownik Aphelionu
  • ***
  • Reputacja: +34/-27
  • Wiadomości: 181
    • Zobacz profil
Odp: Balans postaci, póki co najważniejszy bug tej gry.
« Odpowiedź #257 dnia: Grudzień 12, 2010, 11:42:53 pm »

Ja wiem bo chcial zeby gra byla oryginalna>.< a ta oryginalnosc pogarsza grywalnosc
Zapisane

PeHa

  • Wojownik Aphelionu
  • ***
  • Reputacja: +108/-27
  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
Odp: Balans postaci, póki co najważniejszy bug tej gry.
« Odpowiedź #258 dnia: Grudzień 19, 2010, 09:27:37 pm »

Czesc

Jesli chodzi o balansacje to musze stwierdzic ze Paladyn na chwile obecna to postac ktora nie warto grac. Myslalem ze moj blad tkwi w tym ze dalem mu za malo magii ale niestety po kliknieciu dodatkowych 50 punktow w magie (kosztem innego statu) moje obrazenia ze skilli nie zwiekszyly sie nawet o 1. A niby paladyn to postac magiczno-fizyczna. Cos tu jest nie tak. Wydaje mi sie ze kazda postac po kliknieciu w magie powinna dostawac dodatkowe obrazenia w skillach. Akutalnie z Najlepszym mieczem jednorecznym +9 atakuje w pelze(celujac w glowe) z Burzy ok 2k (smiech na sali).Grajac Opetancem takze nie otrzymalem bonusu w obrazeniach skilli klikajac troche w magie dla zwiekszenia many.Jesli nawet u Opetanca sila ma byc wspolczynniekiem ataku to skillem Wulkan (170lvl) z 440 sily atakuje w pelze w glowe ok 2k podczas gdy postacie magiczne przy 440 magii atakuja x4 wiecej z najlepszych skilli.Zdaje sobie sprawe z tego ze posiadaja mniej oborony ale czy roznica obrazen powinna byc az tak duza?

Zapraszam do dyskusji na ten temat i waszych opinii.
Zapisane
       VS             =        

Noobuser

  • Elitarny rycerz
  • Bohater Aphelionu
  • *****
  • Reputacja: +302/-173
  • Wiadomości: 1485
    • Zobacz profil
Odp: Balans postaci, póki co najważniejszy bug tej gry.
« Odpowiedź #259 dnia: Grudzień 20, 2010, 07:23:33 am »

Co do burzy nie masz racji. Zauważ,że burza atakuje ponad 10 mobów jak trafi wszystkim. Daje to 20k obrażeń na pełzacze w Twoim przypadku.

Co do magii to jest ewidentny błąd. Jak grałem palladynem to dam sobie głowę uciąć,że magia zwiększała obrażenia skilli.

No i jeżeli chodzi o to,że skille są za słabe to w apo istnieje też ctrl. Przed balansem wszyscy przyzwyczaili się tylko do skilli i teraz narzekają.

Jeżeli chodzi o postacie magiczne to musi być jak jest. Mnich/necro nie ma ataku z ctrl dobrego...Pinku nawet na hita nie rozwali.

To chyba wszystko.
Zapisane

PeHa

  • Wojownik Aphelionu
  • ***
  • Reputacja: +108/-27
  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
Odp: Balans postaci, póki co najważniejszy bug tej gry.
« Odpowiedź #260 dnia: Grudzień 20, 2010, 01:34:33 pm »

Moze i masz racje co do burzy ale jej obszar ataku jest generowany losowo, co strasznie wkurza na expie. Powienien byc taki jak w explozji czy autodestrukcji i obrazenia zwiekszone ( wkoncu to jedyny skill obszarowy paladyna).
Masz racje , paladyn zwiekszal sobie obrazenia skill przy pomocy magii ale tak nie jest teraz.

Dzieki mambo za wypowiedz, teraz czas na reszte. Uwierzcie mi ze Phex to czyta i warto dodac tu swoje zdanie bo moze ono byc istotne dla niego przy kolejnych zmianach.
Zapisane
       VS             =        

SunTzu

  • Rozpoczynający przygodę
  • **
  • Reputacja: +39/-12
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
Odp: Balans postaci, póki co najważniejszy bug tej gry.
« Odpowiedź #261 dnia: Luty 07, 2011, 05:54:20 pm »

Punkty magii nie mają żadnego wpływu na siłę umiejętności u paladyna. A wydaje mi się, że mieć powinny. Jeśli się mylę, to moc jego umiejętności powinna zostać zwiększona o jakieś 30 % by dorównała mocy chociaż wilkołaka, która jest słaba.


!
Zapisane
urwis

FuSzu

  • Strażnik / Kreator
  • Bohater Aphelionu
  • *****
  • Reputacja: +244/-126
  • Wiadomości: 939
  • Lubię jak dajecie minusy... Dajcie "ich" więcej!!!
    • Zobacz profil
Odp: Balans postaci, póki co najważniejszy bug tej gry.
« Odpowiedź #262 dnia: Luty 07, 2011, 06:50:21 pm »

Punkty magii nie mają żadnego wpływu na siłę umiejętności u paladyna. A wydaje mi się, że mieć powinny. Jeśli się mylę, to moc jego umiejętności powinna zostać zwiększona o jakieś 30 % by dorównała mocy chociaż wilkołaka, która jest słaba.

Paladyn - jego odwzorowanie w Endurion to wampir.

Próbowałem kombinować z nim. Mam wampira na szybkość, ale jego atak ze skili jest żenujący... A przecież jego skile właśnie się wyróżniały mocnym atakiem, jeden wniosek - to sprawa mieczy na szybkość... z nimi żaden atak magiczny nie jest dobry.
Przykre... ale prawdziwe.

Więc myślę sobie, wampir to postać fizyczno-magiczna. To myślę sobie, a może zrobić z niego postać czysto magiczną. Jak pomyślałem tak też to uczyniłem. Wbiłem odpowiedni poziom i założyłem najlepszą różdżkę ulepszoną na 8. O dziwo!!! Załamałem się... Totalny szok, nie wiem jak to opisać, co się ze mną działo wtedy, ale nie wytrzymałem i powiedziałem dość. Atak za skili z różdżką (magia 440) był taki, jak atak bez różdżki. Zdumiewające...

Czas teraz na wampira na siłę... zobaczymy jaki on będzie z broniami na siłę...

Jak wyjdzie nowy aphelion przedstawię wszystko co tej grze ubywa uroków...
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2011, 06:52:34 pm wysłana przez FuSzuPl »
Zapisane
Przeczytaj, aby potem nie było żadnych nie domówień: http://www.forum.apheliononline.com/index.php?topic=3579.0

http://78.129.227.159/update/client.aph.zip

Piszę poprawnie po polsku.

"Nienawidzę Ciebie, bo uratowałeś mi życie, ale kocham za to, że nie dałeś mi umrzeć" by Forest

popiolek

  • Gość
Odp: Balans postaci, póki co najważniejszy bug tej gry.
« Odpowiedź #263 dnia: Luty 07, 2011, 07:36:38 pm »

Trzeba by było osłabić mnicha i nekromantę :D gdyż są z byt silne.
Zrobiłem Łowce i dałem tyle celności aby było do broni za 50k .
I 135 szybkości. Używałem Foxturner +9 .
Testy robiłem w głowę i broń za 50k okazała się prawie o 1/3 słabsza od tej na szybkość która jest za 16k (nie jestem pewien)
Zapisane

Trish

  • Początkujący
  • *
  • Reputacja: +12/-5
  • Wiadomości: 49
  • Diamond3itch <3
    • Zobacz profil
Odp: Balans postaci, póki co najważniejszy bug tej gry.
« Odpowiedź #264 dnia: Luty 07, 2011, 11:58:05 pm »

popiolek w tym, że są za silne to masz rację, ale może zamiast osłabiać to polepszyć inne postacie?? To też tutaj wrzucę inny temat o balansacji, aby było w kupie.
http://bramka.proxy.net.pl/index.php?q=http%3A%2F%2Fwww.forum.apheliononline.com%2Findex.php%3Ftopic%3D3370.0
Fuszu, jeśli z tego linku Wam nie idzie to wklej normalny link z PvP, bo ja muszę logować się przez inne proxy z oczywistych powodów xd
Zapisane
Przepraszamy Diamond3itch, zostałeś zbanowany na tym forum!
Bo to zła kobieta była
Twój ban nie wygaśnie.

Xavi

  • Wojownik Aphelionu
  • ***
  • Reputacja: +63/-23
  • Wiadomości: 190
    • Zobacz profil
Odp: Balans postaci, póki co najważniejszy bug tej gry.
« Odpowiedź #265 dnia: Luty 09, 2011, 02:53:21 pm »

Cześć, chciałbym się także wypowiedzieć, mnie też zależy aby zostało to poprawione,
ponieważ wielu graczy, często narzeka, i przestaje grać, gdy awansuje na 100 poziom, a ciągle ginie od 50lv gracza o innej profesji, stąd można założyć, że takie profesje, jak Łucznik, Wampir, Opętaniec, to profesje, którymi można bić z łuku, z miecza zabijasz przeciwnika na 2-3 strzały. Jest to dosyć nie adekwatne, co do innych profesji, również jeśli chodzi o Miasto Endurion, chciałbym, aby kilka profesji z Endurionu, jak i z Alenthar, można wynieść, do nowo powstałego miasta.
Zapisane
Poszukiwany niczym na Saharze krople.

"Ty wiesz, że mamy to wszystko
Jak nie wiesz, to nie wiesz nic
Jak cię wkurwia to się przerzuć na disco
Albo w domu słuchaj starych płyt"

Otrzymałeś 428 punktów, co umieszcza Cię na miejscu 194 ze wszystkich 38208 na liście.
http://polish-speedtest.10-fast-com
Strony: 1 ... 16 17 [18]