Aphelion Online

  • Maj 27, 2020, 07:28:02 am
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Shout Box

[History] [Commands]

[Kwiecień 16, 2020, 07:18:22 pm] Fatek: U mnie zabawny kontrast. Zaczynałem w gimnazjum. Teraz jestem rok przed ślubem, a nadal regularnie mi się śni, że APO zostało reaktywowane. :D

[Kwiecień 16, 2020, 07:19:55 pm] Fatek: @Phexion. W jakich językach pisana gierka? Nie szukacie programisty do pomocy?

[Kwiecień 16, 2020, 07:30:06 pm] Veres69: Ja również oferuję swoją pomoc w tworzeniu świata :D

[Kwiecień 16, 2020, 07:32:45 pm] Fatek: Jak trzeba, podeślę swój profil linkedin xD

[Kwiecień 17, 2020, 08:51:20 am] majuh12: Fatek, ja również zaczynałem jakoś na przełomie 6 klasy podstawówki a 1 gimnazjum. A jestem rok po zaręczynach :)

[Kwiecień 17, 2020, 09:46:28 am] Veres69: Ja jak miałem 12 lat, też już jestem po zaręczynach i już zaraz ślub :D

[Kwiecień 17, 2020, 01:42:50 pm] Fatek: Jednym słowem, gracze Aphelion to elita społeczeństwa i świetnie sobie w życiu radzą. :D

[Kwiecień 18, 2020, 02:04:32 am] Silion: Ja tam się dalej bawię XD

[Maj 13, 2020, 02:52:08 pm] OBB777: elo

[Maj 14, 2020, 08:22:26 pm] Veres69: Siema

[Maj 17, 2020, 05:26:06 pm] liliano132: Jak w to sie gra

[Maj 22, 2020, 11:36:23 am] Silion: Pisze się na forum xD

Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Trwają powoli prace nad zupełnie nową wersją gry.
Gra będzie działać w oknie przeglądarki a także w wersji mobilnej.

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Sodrax

Strony: [1] 2
1
Lista życzeń / Maaasa Propozycji
« dnia: Marzec 12, 2011, 11:52:48 am »
 Standardowo pewnie nie zostanie to rozpatrzone, ale nie mam co robić w chorobie, więc się rozpiszę.

1.System craftingu itemków - W Nardeen stałby sobie pewien krasnolud z bogatego rodu, który przybył w poszukiwaniu nowych składników na wyśmienite pancerze oraz bronie. Nie pozwolimy aby jego wysiłek poszedł na marne ; ), tak więc po rozmowie z nim otrzymujemy receptę i zbieramy z silnych potworów części ich pancerza, krwi, śluzu, skóry i różnych tego typu rzeczy. Wracamy do krasnoluda i on na crafci itemki, wracamy po dwóch godzinach i mamy nowe buty, pancerze, hełmy lub bronie.


2.Podzielenie itemów na typy - Ciężka zbroja, Lekka zbroja i Szata. Pierwsze wyłącznie dla Paladyna, Wojownika, Wilkołaka, Opka, drugie dla Łucznika, Łowcy, Ninji i Wampira, a Szaty dla Mnicha i Nekromanty


3. Zestawy, tak zwane sety - Możliwe byłyby do zdobycia z craftingu. Jeśli uzbierałoby się buty klate hełm oraz odpowiedni oręż dawałoby to różne bonusy, na przykład +15% szybkości ataku lub +15% szybkości czarowania (przy tym tyle samo bonusu do szybkości ładowania skilli).


3.a) Za tym wiąże się usunięcie bonusu z eq tak jak w starym silniku (w sensie że poszczególne itemy nie dodawałyby 11 do obrony przykładowo).


4. Zamek dla najlepszej gildii - (Pluje się o to od prawie roku.) Tak więc gildia z TOP 10 ma szansę zdobyć ów zamek. Pierwsze oblężenie będzie na podstawie ubicia na przykład 2 gryfów i 1 smoka (Wszystkie z nich to bossy) po czym jeśli im się uda będą musieli ruszać do kryształu by go zniszczyć (jak w wojnie miast). Po tygodniu od przejęcia zamków, jakaś gildia musi wyzwać na takie same oblężenie, tylko że teraz zamku i kryształów broniliby członkowie clanu. Jeśli atakujący wygrają, przejmują zamek na następny tydzień, a jeśli broniący obronią to zostają w tym zamku na następny tydzień. Chyba dosyć jasno to rozpisałem. Z posaidaniu zamku wynikałyby różne korzyści na przykład +20% expa, możliwość craftingu różnych itemków powiedzmy za połowe ceny i połowe materiałów.


5. W zamku znajdowałby się Teleporter, który by przenosił w miejsca bjliskie lecz nie aż tak do różnych ciekawych expowisk.


6. Drugie profesje! - Gdy każda profesja będzie już zbalansowana moim pomysłem jest dodanie questów na drugie profesje, jak już napisałem w jednym temacie dla ninji byliby to na przykład Skrytobójca i Szampierz, dla paladyna Paladyn Zakonu i Paladyn Hordy, dla woja np. Berserker lub Dominator i takie tam.

Dzięki za poświęcenie czasu na przeczytanie tego ;- ). Mam andzieję że któraś z tych propozycji spodoba się wam, i zostanie rozpatrzona przez adminów. Jak coś sobie jeszcze przypomne to napiszę.

2
Pytania / Nowy silnik - Nowy server ?
« dnia: Marzec 07, 2011, 04:43:27 pm »
Czy wraz z nadejściem nowego silnika wejdzie również nowy server ? Jeśli tak to ja zaczynam grę na nowo moi mili :)

3
Lista życzeń / Wielkie niedopracowanie.
« dnia: Luty 19, 2011, 12:39:27 pm »
pheX jak będziesz chciał żebym zaczął pisać o co mi chodzi to napisz w tym temacie. bo nie ma sensu rozpisywać się na próżno.

4
Lista życzeń / Stop zwiększaniu bariery poziomowej.
« dnia: Luty 04, 2011, 06:35:32 pm »
Jak w temacie napisane, po co zwiekszac granice i dorabiac w kolo nowe mooby dla tych najlepszych graczy ? Nie lepiej urozmaicać grę niż tylko zajmować się robieniem mapek i moobków dla high lvl'i ? Gdyby w tej grze zrobiono coś ciekawego to w końcu expienie nie byłoby najlepszą zabawą w Aphelionie. Ludzie expia, bo tu nie ma co robić, a to expienie nie jest w cale takie wciągające bo system expienia jest strasznie nudny szczerze przyznam. Walnijcie tą granicę do 300-ego i zostawcie ją w spokoju, ale najpierw musicie złapać jakiś plan i wcielić go w życie.

5
Lista życzeń / Kilka propozycji prosto z głowy
« dnia: Grudzień 23, 2010, 08:31:09 pm »
Dodajemy Statystykę Szybkość czarowania dzięki której szybciej można byłoby czarować jako mnich i necro a profesjom fizycznym dajemy szybkość jako szybkość ataku i szybkość używania skilli. Aaa i to się też tyczy odnawiania ( To ostatnie to opcjonalnie ).

Wzmaczniamy krytyka tak żeby każdy itemek dawał % a nie po prostu liczbę. A poza tym niemożliwym jest niestety posiadanie 100 krytyka. Max krytyk jaki widziałem to u mnie 9 krytyka i 4 krytyka w jednym itemku. To troszkę dziwne

Z żywiołu profesje magiczne są prawdopodobnie na kilka hitów. Mówię prawdopodobnie bo nie wiem, ale wiadomym jest że obrona u magów siada, a żywioł 40 jest bardzo potężny. Pewnie będzie masa krytyki, ale ja bym zrobił tak że pozostawiłbym tylko dodatek i coraz mocniejszy by był z każdym jednym punkcikiem, i działałby też na skille. Ale sam nie wiem to rozwiązanie spotkałoby się z bardzo dużą krytyką więc to raczej bez sensu.

Usunąć Regenerację z itemków. Tego bonu nikt nie używa a jak się trafi 1 Regeneracji HP albo 1 Regeneracji MP w najlepszych itemkach to człowiek jest po prostu w stanie krytycznym.

Albo co do tych żywiołów to może lepszym pomysłem byłoby je zbalansować i postawić podział na proffki. Na przykład profesje magiczne potrzebują dużo defa więc miałyby żywioł ziemi bo on w bonie 20 i 30 daje obronę.

No i jeszcze profesje dystansowe, jeśli są za daleko, to nie mają po co czarować i tracić czas skoro mogłyby samoczynnie podchodzić i wtedy rzucać czar, po co tracić czas ?

Na razie to na tyle, bo zapomniałem to co jeszcze miałem napisać :D

6
Gildie / Zmiana właściciela + mała poprawka.
« dnia: Listopad 24, 2010, 04:01:50 pm »
Mam nowy pomysł, aby założyciel gildii mógł oddawać pełnioną przez siebie funkcję graczom minimum z 4 rangą. Chodzi mi o to, że jeśli założycielowi nie chce się już grać, a inni członkowie chcieliby kontynuować działalność gildii to wtedy założyciel klika na wybranego członka i oddaje mu swoją rangę i automatycznie spada na 4. Nowy założyciel może zrobić to samo. Taka mała poprawka do gildii. Można by to jeszcze zrobić za AEP ;-). Ale to już zależy od gustu Adminów.

2. Poprawka - Zmiana rangi gracza gdy jest offline. Uciążliwe, przyjął mi kolega Sodraxa do gildii i nawet mu 4 rangi nie mogę dać.

7
Postacie / Balans postaci, póki co najważniejszy bug tej gry.
« dnia: Listopad 22, 2010, 03:02:09 pm »
Chciałem was poprosić abyście poświęcili 5 minut waszego cennego życia na przeczytanie mojej wiadomości.

Ta gra jest pod jednym względem piękna. Profesje typu woj, pal, opek, wilkołak  walczą mieczem i tarczą ( lub mieczem 2h), łowca używa tylko pistoletów, mnich i necro jedynie różdżek i lekkich szat, ninja dwóch mieczy lub sztyletów, łucznik łuków, a wampir czegoś tam czego powinien używać (sądzę, że dla niego powinien być osobny rodzaj broni, na przykład dla wampka kły a dla wilkołaka pazury. ;-) Ale nie odbiegam już od tematu. To co wyżej opisałem to jak wszyscy gracze Aphelionu bardzo dobrze wiedzą - marzenie. Balans itemków też jest tutaj piękny -.- Ninja noszący Coldslayery ma pewnego potwora na 4 hity, gdy inny ninja o tym samym lvlu i statystykach, noszący broń jedno/dwuręczną, ma owego potwora na jeden strzał. Dlaczego tak jest ? Dlaczego tylko bodajże 5 profesji ma obszarówki ?  Dlaczego łowcą na szybkość nie można grać ? Dlaczego mnich i necro to tak dupne postacie, że nikt nimi nie gra ? Otóż po pierwsze potwory są zbyt słabe, a po drugie wszystkie bronie co do jednej są zbugowane. Według mnie trzeba zwiększyć hp moobów oraz zadawane przez nie obrażenia, przez co zwiększyć inwentarz żeby zmieściły się tam miksy. Ułatwić sprawę i zrobić tak, aby za każdym razem miks z karty alchemicznej się udawał, a nie spalał -.-. Osłabić miecze 1h i 2h oraz ulepszyć : Duale - podwójne miecze, pistolety - tak aby waliły w przeciwnika a nie zadawały mu aż po ... Teraz padnie bardzo duża liczba ... 0 -.-. Z resztą to po co stworzonych jest tyle profesji skoro gra się głównie 4. Łucznik, Wojownik, Opętaniec, oraz czasami Ninja i pal. Wiem że podałem 5, ale ten ostatni to rzadkość. Ta gra pod względem balansu to jedna wielka TRAGEDIA! Zamiast robić jakieś tam nowe update prawie nic nie wnoszące do gry, ja bym się poważnie zastanowił nad usunięciem niektórych profek, bądź ulepszenie itemów używanych przez nie. Ale to tylko moja myśl. Mam nadzieję że wiekszość z was  mnie popierze.
 Pozdro,
Sodrax.

8
Ogólnie / Władca ruin - looty.
« dnia: Listopad 16, 2010, 06:08:49 pm »
Tak jak w temacie, tutaj będę opisywał looty oraz łupy z nowego bossa Wladcy Ruin. pheX powiedział, że to co ma wypaść będzie niespodzianką, więc to musi być coś szczególnego. Prosiłbym o pomoc w uzupełnianiu tematu. Piszcie swoje lotoy z niego, a także łupy jakie zdobyliście z tego monstrum :-).

9
Błędy gry / Nie da się nikogo bić!
« dnia: Listopad 14, 2010, 02:12:24 pm »
Nie da się bić żadnego gracza ani z Endurion ani z Alenthar. Chyba coś się zbugowało.

10
Ogólnie / Zmiana bonów w itemach za AEP
« dnia: Listopad 13, 2010, 11:32:48 pm »
A więc mam pomysł, aby dodać nową opcję w extra sklepiku ;D Otóż wielu graczy męczy się z itemkami z bonem 1 do elektryczności. :'( Ale gdyby wprowadzili jakiś itemek zmieniający losowo bon w itemku to byłoby korzystne i dla administracji i dla graczy ;D. Mam nadzieję że pomysł się spodobał.

11
Błędy gry / RTE -2005529767 (88760b59) Automatic Error
« dnia: Listopad 12, 2010, 01:45:58 pm »
Ciągle mi wyskakuje RTE -2005529767 (88760b59) Automatic Error. O co z tym chodzi ? Co jakieś 5 - 20 min mnie wywala.

12
Błędy gry / "Posiadasz nieaktualną wersję gry" Again ;-)
« dnia: Listopad 05, 2010, 10:40:05 pm »
Więc, normalnie wgrałem, robię wszystko tak jak zawsze, loguję się normalnie, klikam Zaloguj i nagle bum, cofa mnie i wyskakuje komunikat " Posiadasz nieaktualną wersję gry". Ściągam ze strony Megaupload (2 w temacie o aktualizacji serwerów). Poradzi mi ktoś co mam zrobić ? Kiedyś bodajże Noobuser założył temat z updatem do ściągnięcia, ale nie mogę go znaleźć. Z góry thx za pomoc :D

13
Lista życzeń / Skille
« dnia: Sierpień 23, 2010, 09:10:53 pm »
Proponuję, aby każda profesja miała skill, który potrafi zniszczyć mooby wokół Ciebie (No chyba że osłabicie skille tych profesji, chodzi mi o Wojownika, mnicha Ninji, i chyba Necromanty). Na przykład taki wojownik, może sobie wbić więcej expa w 10 minut bo ma skilla który na hita rozwala wszystko co jest wokół niego. Łucznikiem wbijam w 10 minut z 3x expem jakieś 400k expa, profesje które wyżej wymieniłem wbijają (podobno) 700k. Proszę o wasze wypowiedzi.

14
Błędy gry / pheX Czy ty aby czasem nie przesadziłeś ? Część II
« dnia: Lipiec 12, 2010, 09:41:01 am »
Palek około lvla 68 raz pociągnał mi ze skilla i zjechał mi 1k hp. To niedorzeczne. Był to skill na 50 lvl.

15
Błędy gry / Kerdas niszczy kostki !
« dnia: Lipiec 11, 2010, 09:50:37 pm »
Przy ulepszaniu Kerdas zabiera Ci jedną kostkę dodatkowo. Tak ma być czy to tylko błąd. Łączna ilość zabranych mi kostek to ~10. Może trochę więcej.

Strony: [1] 2