Aphelion Online

  • Maj 27, 2020, 07:13:41 am
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Shout Box

[History] [Commands]

[Kwiecień 16, 2020, 07:18:22 pm] Fatek: U mnie zabawny kontrast. Zaczynałem w gimnazjum. Teraz jestem rok przed ślubem, a nadal regularnie mi się śni, że APO zostało reaktywowane. :D

[Kwiecień 16, 2020, 07:19:55 pm] Fatek: @Phexion. W jakich językach pisana gierka? Nie szukacie programisty do pomocy?

[Kwiecień 16, 2020, 07:30:06 pm] Veres69: Ja również oferuję swoją pomoc w tworzeniu świata :D

[Kwiecień 16, 2020, 07:32:45 pm] Fatek: Jak trzeba, podeślę swój profil linkedin xD

[Kwiecień 17, 2020, 08:51:20 am] majuh12: Fatek, ja również zaczynałem jakoś na przełomie 6 klasy podstawówki a 1 gimnazjum. A jestem rok po zaręczynach :)

[Kwiecień 17, 2020, 09:46:28 am] Veres69: Ja jak miałem 12 lat, też już jestem po zaręczynach i już zaraz ślub :D

[Kwiecień 17, 2020, 01:42:50 pm] Fatek: Jednym słowem, gracze Aphelion to elita społeczeństwa i świetnie sobie w życiu radzą. :D

[Kwiecień 18, 2020, 02:04:32 am] Silion: Ja tam się dalej bawię XD

[Maj 13, 2020, 02:52:08 pm] OBB777: elo

[Maj 14, 2020, 08:22:26 pm] Veres69: Siema

[Maj 17, 2020, 05:26:06 pm] liliano132: Jak w to sie gra

[Maj 22, 2020, 11:36:23 am] Silion: Pisze się na forum xD

Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Trwają powoli prace nad zupełnie nową wersją gry.
Gra będzie działać w oknie przeglądarki a także w wersji mobilnej.

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Sodrax

Strony: [1] 2 3 ... 16
1
Lista życzeń / Odp: Prośba do administratora
« dnia: Kwiecień 10, 2012, 06:08:19 pm »
4 profesje zostały usunięte przez brak ładu i składu. Nie wiem czy zauważyłeś, grając w Apo, że w większości profesje które zostały usunięte nie używały swoich bazowych broni. Co do balansu: sądzisz, że to tak łatwo jest ustawić 10 postaci, żeby jedna nie dominowała nad drugą? Jest to cholernie trudne i osobiście uważam, że lepiej mieć dobrze ogarnięte 6 postaci niż 2 postacie które niszczą system, a 8 postaci które są nieużywane.

2
Pytania / Odp: moja stara postać
« dnia: Luty 29, 2012, 03:46:19 pm »
Nyuu! :3 Co tam u Ciebie? ;D

3
Pytania / Odp: moja stara postać
« dnia: Luty 21, 2012, 03:45:54 pm »
Hmm Fatek, ja konta od Kasanowy nie otrzymałem, jak wcześniej wspomniał nasz dobry przyjaciel WszyscyToZiomy :). Poza tym nie jestem pewien, czy to Kasanowa. Musiałbym go na spytkę wziąć, bo Kasanowa to był jeden z bardziej zaznajomionych ze mną ludzi w tej grze. Tak czy siak konta nie odzyskasz. No i jeżeli powiesz jako kto pracujesz, to jest szansa kolego, ze Ci uwierzymy. Ostatnio usłyszałem bzdurną opinię o architekcie.

4
Gry na forum / Odp: Psucie marzeń.
« dnia: Grudzień 26, 2011, 11:53:32 pm »
Ale Ty jesteś dwulicowy

Chciałbym postawić soczystego klocka.

5
Gry na forum / Odp: Pisanie stopą
« dnia: Grudzień 26, 2011, 11:51:31 pm »
v fgvbmnbvrfgrdcvfrg m,

6
Pytania / Odp: Wirus :(
« dnia: Grudzień 26, 2011, 11:48:05 pm »
Ja mam Avira Antivire i jest to samo, więc niczego się nie bać, a na czas gry wyłączać po prostu Antywirusa.

7
Ogłoszenia / Odp: Nowy Aphelion Online - postęp.
« dnia: Grudzień 23, 2011, 06:15:51 pm »
Tak więc, PheXionie, Test 1 szczerze powiedziawszy wypada przepięknie, Natomiast Test 2 ujmę to w ten sposób, iż "Promieniuje". Obraz lekko szwankuje ;D.

8
Ogłoszenia / Odp: Nowy Aphelion Online - postęp.
« dnia: Maj 12, 2011, 10:34:04 pm »
pheXion:
Ho ho ho, JEsteś jak święty Mikołaj tyle, że w wakacje ;>. Przecież to będzie takie katowanie w tą grę, że życia nie będzie xD. Oczywiście żartuje, ale przygrać trochę nie zaszkodzi.

9
Ogłoszenia / Odp: Nowy Aphelion Online - postęp.
« dnia: Maj 05, 2011, 11:10:03 am »
@FuSzuPl
Faktycznie, masz rację. Takie rzeczy trzeba aktualizować z każdym updatem. No, ale spójrz na to z tej strony, że jak nie byłoby napisane co masz zrobić z tą kostką (Zanim Kerdas się zjawił) to byś męczył rozum co z tym zrobić. Lepiej mieć na tacy nieprawdaż? ;D Poza tym jeśli profesje takie jak wyżej podał pheX się nie zmienią to będę grał prawdopodobnie Łucznikiem lub Wojownikiem.

P.S. Przez ten Twój avatar miewam oczopląs i nie mogę zasnąć xD

10
Ogłoszenia / Odp: Nowy Aphelion Online - postęp.
« dnia: Maj 04, 2011, 05:41:32 pm »
@pheXion

Skoro tak, to chętnie bym się za to zabrał, lecz widzę iż Thartos już to zrobił. W sumie, to proponuję aby zmienić nazwy przedmiotów z trochę jakby Angielskich Jak Darksnare czy Nightholder na Polskie. Sądzę również iż można by zrobić opisy do najlepszych przedmiotów. Jeśli wyrazisz na to zgodę mógłbym się w sumie tym zająć :D Mogę się równie dobrze zająć czymś innym dotyczącym głównie pisania.

11
PvP (gracz kontra gracz) / Odp: Opętaniec online !
« dnia: Maj 03, 2011, 01:29:48 pm »
@FuSzuPl

Widać, że włożyłeś w to bardzo dużo pracy i czasu, który wątpię żeby poszedł na marne. Wydaje mi się iż pheX powinien rozważyć Twoje zapiski przy tworzeniu nowego balansu, oraz stworzyć indywidualne rodzaje broni dla każdej profesji.
np.

Alenthar:

Wojownik - Miecze 2h lub miecz i tarcza
Paladyn - Miecze jednoręczne (te które mogą uderzać z daleka "falami dźwiękowymi") i tarcza.
Ninja - SHURIKENY I SZTYLECIKI DO RZUCANIA - WYPIERDZIELIĆ!!! Dwa miecze. typu Coldslayer
Łucznik - Obniżyć wymagania celności na łuki z 440 na 320. No i oczywiście łuki :)
Mnich - Wiadomo, różdżka.

Endurion:

Opętaniec - taka sama sytuacja jak u wojownika
Wilkołak - Stworzyć specjalny typ broni, "Pazury" lub można by to było nazwać "Kastetami" Sadzę, że ta druga nazwa bardziej by się nadała. Waliłyby równie szybko jak dwa miecze.
Łowca - Pistolety.
Nekromanta - Różdżki
Wampir - I tutaj miałbym dylemat, bo "Kły" niby pasują, ale sądzę, że to trochę nielogicznie "gryźć" cały czas podczas walki. Bardziej stosowne byłyby chyba jakieś "Orby mocy" czy coś takiego.

Ale wiadomo, wszystko w swoim czasie. Niektóre z tych profesji zostaną usunięte więc nie wiadomo jak to będzie :)

12
Ogłoszenia / Odp: Nowy Aphelion Online - postęp.
« dnia: Maj 03, 2011, 11:54:20 am »
Cieszy mnie bardzo fakt, iż jednak zaczęliście rozważać nad usunięciem kilku niepotrzebnych profesji. Póki co niektóre z nich są niepotrzebne i czują się odrzucone, bo nikt ich nie wybiera :<.

@FuSzuPl

Zgadzam się z Tobą w zupełności. Do Paladyna jak i Wilkołaka również by mnie bardzo ciągnęła, lecz zdrowy rozsądek i moje stopniowe obeznanie z grą nie pozwala mi zrobić tak szalonego kroku (Chodzi mi o ich umiejętności, i katorgę jaką trzeba przejść przy wbijaniu poziomów). Ale jak już napisałem na wstępie jestem zadowolony, że tyle już tych profesji nie będzie :)

@pheXion

Napisałbym coś o późniejszych etapach rozwoju, ale na razie nie ma sensu, jak będzie już beta, to wtedy można będzie się zająć nowinkami i unowocześnieniem gry :) Poza tym chciałbym jakoś pomóc w rozwoju, ale nie znam się an tworzeniu mapek :)

13
Ogłoszenia / Odp: Nowy Aphelion Online - postęp.
« dnia: Maj 02, 2011, 10:57:44 pm »
FuSzuPl:
Cóż, masz całkowitą i niepodważalną rację. W sumie to również niedokładnie się wyraziłem. Chodziło mi chyba raczej o zasłużonych graczy, oraz graczy z topki :) Na przykład Ty, mAmbo. I o jaki balans chodzi? Aktualny jest wciąż niekompletny, ale nie ma co się nad nim teraz głowić i go poprawiać, bo jest nowy do zrobienia.
pheXion:
Mówię Ci bardzo poważnie, to ma przesłanie i powinno bardzo pomóc. Przemyśl dokładnie, czy naprawdę potrzebna jest tak duża ilość profesji. Skoro póki co nie zostały one dobrze zbalansowane (za mało czasu na testy) to raczej później też nie zostaną odpowiednio ogarnięte. Obetnij profesje, które są nieużywane (wilkołak, paladyn, wampir i jeszcze coś z Alentharu) Bo tych profesji raczej nie widziałem od dłuższego czasu.  Taki ogrom ścieżek do wybierania nie jest potrzebny. Może jeśli później gra będzie się rozwijała coraz bardziej, to można będzie bawić się w dodawanie starych profesji. Skoro nowa część ma być ucięta w dużym stopniu, to czemu i tego nie uciąć? Przynajmniej będzie łatwiej ogarnąć balans i nie będzie problemu co zrobić z nieużywanymi postaciami. To jest tylko moja sugestia i uważam ją za rozważny krok w przód.

Jeśli to przeczytałeś, to dzięki, że Ci się chciało :D

14
Ogłoszenia / Odp: Nowy Aphelion Online - postęp.
« dnia: Maj 01, 2011, 11:53:04 pm »
Co do bety, to jak to będzie działać, 20 losowych osób dostanie zaproszenie, czy tylko admini będą to testowali? Z tego co pamiętam, to dobrze obaj wiemy drogi pheX'ie, że jeśli tylko garstka ludzi (Admini) będzie to testować, to wiele poprawek z tego nie wyniknie. Gracze są bardziej wnikliwi w bugi itp. Coś o tym wiem. Pozdrawiam :D

15
Ogłoszenia / Odp: Nowy Aphelion Online - postęp.
« dnia: Marzec 16, 2011, 06:56:20 pm »
Nie no ludzie to już honoru za grosz nie mają. To z wojnami o zamki to tak ściągnięty pomysł z mojego tematu że mi się śmiać chce. Prawie dokładnie to samo co ja napisałem tylko trochę więcej kiczowatych nazw. Mówię tu o tym co namazał wyżej Zero.A poza tym to zanim coś napiszesz na jakiś temat, sprawdź czy ktoś inny już tego nie napisał. To po pierwsze. A jak zobaczysz że ktoś to już napisał to w tamtym temacie dorzuć swoją opinię. Podam Ci przykładowego linka -.- http://www.forum.apheliononline.com/index.php?topic=3716.0

Strony: [1] 2 3 ... 16