Aphelion Online

  • Kwiecień 04, 2020, 09:47:15 am
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Shout Box

[History] [Commands]

[Kwiecień 01, 2020, 11:47:36 pm] Silion: Szkoda, że to już nie będzie to samo, ale co się poradzi, trzeba być myśli, że będzie dobre!

[Kwiecień 02, 2020, 10:20:10 am] Veres69: No nie będzie to samo, bo nic nie będzie :)

[Kwiecień 02, 2020, 03:03:36 pm] michalosi: Jak nic nie będzie jak pisze wyraźnie ze trwają prace ;)

[Kwiecień 02, 2020, 03:23:11 pm] Veres69: A wczoraj jaka była data 1 kwietnia, więc na 99% fake :D

[Kwiecień 02, 2020, 04:03:26 pm] michalosi: Miejmy nadzieję, że się mylisz ;P

[Kwiecień 02, 2020, 05:02:59 pm] pheXion: 2 kwietnia, a news nadal wisi ;)

[Kwiecień 02, 2020, 06:21:12 pm] Veres69: Nie to że jestem na nie z odpaleniem gry na nowych zasadach, ale dalej mi coś tu nie gra. Gdzie jakaś informacja na głównej stronie albo mała zapowiedź :) 

[Kwiecień 02, 2020, 06:36:14 pm] michalosi: Pod czatem jest info przecież :P

[Kwiecień 02, 2020, 06:39:24 pm] Veres69: Rzeczywiście widoczny dla każdego :) Mi chodzi bardziej na stronie głównej jakieś oficjalne potwierdzenie że gra jest w produkcji.

[Kwiecień 03, 2020, 12:41:20 am] Armi: ja myślę, że do jakieś większej zapowiedzi to jest jeszcze czas, bo trochę czasu minie zanim gra powstanie

[Kwiecień 03, 2020, 01:52:03 pm] pheXion: Tak to prawda, na razie w grze są tylko bardzo podstawowe elementy, wiec zanim stanie się grywalna jeszcze troche to potrwa.

[Kwiecień 03, 2020, 02:27:21 pm] Veres69: Styl graficzny i rzut taki jak był?

Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Trwają powoli prace nad zupełnie nową wersją gry.
Gra będzie działać w oknie przeglądarki a także w wersji mobilnej.

Credits

Simple Machines wants to thank everyone who helped make SMF 2.0 what it is today; shaping and directing our project, all through the thick and the thin. It wouldn't have been possible without you. This includes our users and especially Charter Members - thanks for installing and using our software as well as providing valuable feedback, bug reports, and opinions.

The Team

Wsparcie projektu
Michael "Oldiesmann" Eshom, Amacythe, Jeremy "SleePy" Darwood and Justin "metallica48423" O'Leary
Developers
Norv, Aaron van Geffen, Antechinus, Bjoern "Bloc" Kristiansen, Hendrik Jan "Compuart" Visser, Juan "JayBachatero" Hernandez, Karl "RegularExpression" Benson, Grudge, Michael "Thantos" Miller, Selman "[SiNaN]" Eser, Theodore "Orstio" Hildebrandt, Thorsten "TE" Eurich and winrules
Support Specialists
JimM, Adish "(F.L.A.M.E.R)" Patel, Aleksi "Lex" Kilpinen, Ben Scott, Bigguy, CapadY, Chas Large, Duncan85, Eliana Tamerin, Fiery, gbsothere, Harro, Huw, Jan-Olof "Owdy" Eriksson, Jeremy "jerm" Strike, Jessica "Miss All Sunday" Gonzales, K@, Kevin "greyknight17" Hou, KGIII, Kill Em All, Mattitude, Mashby, Mick G., Michele "Illori" Davis, MrPhil, Nick "Fizzy" Dyer, Nick "Ha²", Paul_Pauline, Piro "Sarge" Dhima, Rumbaar, Pitti, RedOne, S-Ace, Wade "sησω" Poulsen and xenovanis
Customizers
Brad "IchBin™" Grow, ディン1031, Brannon "B" Hall, Bryan "Runic" Deakin, Bulakbol, Colin "Shadow82x" Blaber, Daniel15, Eren Yasarkurt, Gary M. Gadsdon, Jason "JBlaze" Clemons, Jerry, Jonathan "vbgamer45" Valentin, Kays, Killer Possum, Kirby, Matt "SlammedDime" Zuba, Matthew "Labradoodle-360" Kerle, Nibogo, Niko, Peter "Arantor" Spicer, snork13, Spuds, Steven "Fustrate" Hoffman and Joey "Tyrsson" Smith
Documentation Writers
Joshua "groundup" Dickerson, AngellinaBelle, Daniel Diehl, Dannii Willis, emanuele, Graeme Spence, Jack "akabugeyes" Thorsen, Jade Elizabeth Trainor and Peter Duggan
Marketing
Kindred, Marcus "cσσкιє мσηѕтєя" Forsberg, Ralph "[n3rve]" Otowo, rickC and Tony Reid
Tłumacze
Relyana, Akyhne and GravuTrad
Administratorzy Serwera
Derek Schwab and Liroy "CoreISP" van Hoewijk

Tłumaczenie Polskie

Tłumaczenie Polskie
Nolt, ronin, Kemac, tommass, CyPhErR, HaWaN, WilK and voythas

Special Thanks

Programiści konsultujący
Brett Flannigan, Mark Rose and René-Gilles "Nao 尚" Deberdt
Beta Testers
The hidden few who tirelessly find bugs, provide feedback, and drive the developers crazier.
Language Translators
Thank you for your efforts which make it possible for people all around the world to use SMF.
Founding Father of SMF
Unknown W. "[Unknown]" Brackets
Original Project Managers
Jeff Lewis, Joseph Fung and David Recordon

And for anyone we may have missed, thank you!

Copyrights